top of page
  • Hur kan jag boka tid för massage?
    Tid bokas lättast här på hemsidan genom att klicka på Boka online i menyn, välj den tjänst du vill boka och klicka dig vidare därifrån.
  • Hur vet jag vilka tider som finns lediga?
    Efter att du valt den tjäst och tid du önskar så kommer du vidare till kalendern där du kan se tillgängliga dagar och tider.
  • Måste jag boka online?
    Nej, det går att boka genom att kontakta oss via sms eller mail, men det finns då inga garantier att önskad tid finns tillgänglig när Masha svarar. Det kan vara så att tiden bokas innan ni bekräftat och då går onlinebokningen i första hand. För att göra det så smidig som möjligt för alla parter så föredrar vi att ni bokar online.
  • Måste jag registrera mig på sidan?
    Nej, för att bara boka en tid så krävs ingen registrering, du behöver dock lämna väsentliga uppgifter. Fördelen med att registrera dig är att du själv kan hantera dina bokade sessioner, ändra & avboka. Du kan även se dina köpta friskvårdspaket och antal sessioner du har kvar.
  • Varför svarar ni inte när jag ringer?
    Vi/Masha svarar i den mån hon har möljighet men när hon har kunder så svarar hon inte i telefonen utan skickar då ett förskrivet sms med information. Önskar ni att Masha ringer tillbaka så skriv ett sms till henne så ringer hon så fort hon har möjlighet. Masha svarar INTE på samtal från privata/skyddade nr, känner ni till att ni har privat/skyddat nummer så skicka ett mail eller sms.
  • Hur kan jag se mina bokningar?
    Logga in på Mina sidor antingen via Facebook, Google eller email. Viktigt att det är samma email som ni använde er av vid bokningen. Gå till "Mina bokningar" där ser du dina kommande bokningar samt din bokningshistorik.
  • Kan jag ändra min bokade tid?
    Ja, lättast är att logga in på "Mina sidor" och gå till "Mina Bokningar" Klicka på "Omboka" till höger och klicka dig vidare till kalendern för att välja en ny tillgänglig tid.
  • Hur kan jag avboka min tid?
    Logga in på Mina sidor antingen via Facebook, Google eller email. Viktigt att det är samma email som ni använde er av vid bokningen. Gå till "Mina bokningar" Klicka på lilla pilen där det står "Omboka" Klicka sedan på "Avboka" Bekräfta genom att Klicka "Ja" eller "Nej" Det går även bra att skicka ett sms eller email så löser vi avbokningen åt er.
  • Måste jag betala något om jag avbokar min tid?
    Det kostar inget om du avbokar din tid minst 24 timmar innan bokad tid. Sker avbokningen inom 24 timmar så tar vi en avgift av 75% på totalbeloppet av den inbokade tiden. Skulle ni inte dyka upp alls på inbokad tid så faktureras hela beloppet.
  • Betalar jag på plats?
    Ja, man betalar på plats efter massagen. Vi använder oss av iZettle kassaregister och har följande betalningsalternativ. Kort Swish Klarna Kontant
  • Kan jag använda mitt friskvårds bidrag?
    Dem allra flesta företag accepterar massage som friskvård och det går då bra att lämna in ditt kvitto till din arbetsgivare för att få friskvårds bidrag, ta reda på vad som gäller på företaget du jobbar på. Vill eller behöver du ha namn, anställnings nummer eller något annat specifikt på kvittot så kontakta oss innan ni köper det online, är ni på plats och köper ert paket så nämn vad som ska stå på kvittot så lägger vi till det. Det är ert ansvar att säga till om något specifikt krävs, vi kan INTE ändra detta i efterhand.
  • Hur kan jag köpa friskvårdspaket?
    Friskvårdspaket kan du köpa via hemsidan eller direkt av oss i massagestudion.
  • Hur fungerar friskvårdspaketen?
    När man köpt ett friskvårdspaket så kan man vid bokning välja att betala med sitt förbetalda friskvårdspaket. Då dras automatiskt en session från totalen. Tänk på att vara inloggad för att boka med förbetalt friskvårdspaket.
  • Kan jag boka mer än en timme med köpt friskvårdspaket?
    Det går inte via hemsidan att boka mer än en timme direkt med friskvårdspaketet, har du köpet ett paket och vill utnyttja det för mer än en timme (en session) så kan du nämna det vid bokningen så löser vi det manuellt på plats.
  • Accepterar ni Epassi
    Ja, från och med Augusti 2024 så accepterar vi Epassi.
  • Går det att köpa flera behandlingar på en gång?
    Ja, vi har ett friskvårdskort om man vill köpa flera behandlingar på en gång, vi erbjuder paket om 3, 5 eller 10 sessioner. En session är 60min, vid köp av friskvårdkort så delar vi inte en behandling i pass under 60min. Man kan även ladda ett presentkort med pengar som man kan använda tills summan är slut men tänk på att det då kommer stå presentkort på kvittot och det kommer troligtvis inte accepteras för att få ut friskvårdsbidrag.
  • Har ni happy ending/extra?
    NEJ! att köpa/sälja sexuella tjänser är olagligt i sverige. Vi gör anmälnigar på samtliga förfrågningar som berör ämnet. Ni kan även själv ringa polisen på 114 14 och fråga dom vad som gäller om ni är osäkra så besparar ni oss den tiden.
  • Vad finns det för betalningsalternativ?
    I webbshoppen så kan man betala men följande betalningsalternativ: PayPal Kortbetalning (tjänsten tillhanda hålls av Stripe) Offlinebetalning (Swish)
  • Hur lång är leveranstiden?
    Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar.
  • Skickas ordrarna samma dag?
    Ifall ordrarna kommer in innan 16:00 så gör vi vad vi kan för att få dom skickade samma dag. Ordrar som kommer in efter 16:00 skickas dagen efter och ordrar som kommer in under helgen skickas på Måndagen.
  • Vilka fraktbolag använder ni er av?
    Vi använder oss av främst PostNord och DHL men vid val av standard frakt så tittar vi på olika frakt alternativ. Vissa fraktbolag väljer att hänga försändelser på dörren om ingen är hemma, väljer ni standard frakt så kan detta förekomma. Vill ni inte att fraktbolaget hänger försändelsen på dörren så välj PostNord som frakt metod då skickas det till ombud.
  • Vilken frakt metod ska jag välja?
    Standard frakt Denna är något billigare, vi väljer den frakt som passar bäst. Väljer ni denna metoden så godtar ni även att försändelsen lämnas/hängs på dörren om ingen är hemma. (gäller om det är ett fraktbolag dom utnyttjar detta. t.ex PostNord) PostNord frakt Vi skickar försändelsen med PostNord, försändelsen skickas i förstahand till ett ombud.
  • Hur vet jag att min order blivit skickad?
    När vi bokat frakt för er order så får ni ett mail med spårningsinformation så att ni kan följa ert paket under resan.
  • Varför är frakten så dyr?
    Vi gör vad vi kan för att erbjuda så bra fraktpriser som möjligt men dem ökade fraktkostnaderna beror bl.a på fraktbolagens ökade drivmedelskostnader och detta är inget vi kan påverka tyvärr.
  • Kan jag reservera produkter som är slut på lager?
    Nej, det går inte att reservera produket men man kan lägga ett önskemål om att få meddelande så fort produkten finns på lager igen och på så vis inte missa att lägga en beställning.
  • Jag tycker inte om nyhetsbrev, måste jag få dem?"
    Nej, vid ditt första köp så får du ett alternativ där du kan välja om du vill premunerera på vårt nyhetsbrev eller ej. Skulle du mot förmodan få det trots att du inte vill så bara skicka ett meddelande till oss så plockar vi manuellt bort er från listan.
bottom of page